Splošni pogoji dostave blaga po pošti in osebnega prevzema

Če želite opraviti nakup izdelkov na daljavo, nam lahko s pomočjo obrazca za Povpraševanje ali po telefonu posredujete vaše želje in pripravili vam bomo ponudbo.

Način plačila

Plačilo na TRR

Po prejemu vašega povpraševanja bomo najprej preverili zalogo izbranih izdelkov, nato pa vam bomo po elektronski pošti poslali predračun, ki ga boste lahko plačali z nakazilom kupnine na naš transakcijski račun. Za enostavno izvedbo plačila bo predračun vseboval tudi QR kodo, ki lahko samodejno izpolni UPN obrazec, če uporabljate aplikacijo spletne banke, ki to omogoča. Po potrditvi prejema vašega plačila vam bomo izdelek poslali po pošti v najkrajšem možnem času.

Plačilo s kartico po telefonu

Po prejemu vašega povpraševanja vam bomo sporočili našo ponudbo in po vaši potrditvi izvršili plačilo s kartico skupaj z vami po telefonu. Prodajno mesto bo pri tem upoštevalo vse smernice in priporočila varnostnega standarda PCI DSS. Plačilo po telefonu lahko izvedete s karticami MasterCard, Visa ali Karanta. Možno je izbrati plačilo na več obrokov, če je vašo kartico izdala NLB d.d. (sicer plačilo na obroke naknadno uredite sami z banko, izdajateljico kartice).

Za izvršitev transakcije po telefonu mora imetnik kartice prodajnemu mestu sporočiti:

  • ime in priimek imetnika kartice,
  • naslov stalnega oziroma začasnega bivališča imetnika kartice in telefonsko številko,
  • vrsto in številko kartice, s katero se plačuje blago in/ali storitev,
  • rok veljavnosti kartice,
  • pri MasterCard in Visa karticah trimestno kontrolno kodo CVC2/CVV2, odtisnjeno na podpisnem traku na hrbtni strani kartice (zadnje tri številke),
  • količino naročenega blaga in/ali storitev,
  • znesek v uradni valuti Republike Slovenije, za katerega bo kartica obremenjena, ki predstavlja seštevek kupnine za naročeno blago in/ali storitve z vsemi stroški in davki,
  • naslov, na katerega je potrebno dostaviti blago ali opraviti storitev (ne sme biti "poštno ležeče").
Po opravljeni avtorizaciji plačila bomo vaše artikle v najkrajšem možnem času pripravili za osebni prevzem oziroma jih poslali po pošti na vaš naslov.


Način dostave

Ob oddaji vašega povpraševanja po elektronski poti ali telefonu imate možnost izbirati med dvema načinoma dostave. Dostava blaga je brezplačna.

Običajna dostava na dom

Paket z vašimi izbranimi izdelki bomo pripravili v najkrajšem možnem času po prejemu vašega plačila. Dostavila vam ga bo Pošta Slovenije, praviloma naslednji delovni dan od datuma pošiljanja, najkasneje pa v roku 3 delovnih dni. Vaši podatki bodo posredovani Pošti Slovenije d.o.o. Uporabili jih bodo izključno za izvedbo storitve. Če želite več možnosti pri dostavi na dom, izberite način posebna dostava na dom

Posebna dostava na dom

Paket z vašimi izbranimi izdelki bomo pripravili v najkrajšem možnem času po prejemu vašega plačila. Dostavila vam ga bo Pošta Slovenije, praviloma naslednji delovni dan od datuma pošiljanja, najkasneje pa v roku 3 delovnih dni. Vaši podatki bodo posredovani Pošti Slovenije d.o.o. Uporabili jih bodo izključno za izvedbo storitve. Če izberete ta način dostave, soglašate, da vas Pošta Slovenije kontaktira po telefonu ali e-pošti z namenom, da boste lahko:

  • spremljali dostavo preko spletne aplikacije Moja dostava - moja izbira Pošte Slovenije,
  • prejeli SMS, e-obvestilo ali klic pred dostavo,
  • izbrali datum, uro in lokacijo dostave.

Osebni prevzem

Za čas prevzema se bomo dogovorili po elektronski pošti ali telefonu. Naročene izdelke po potrditvi plačila osebno prevzamete v butiku Max Mara na Miklošičevi cesti 6 v Ljubljani. Poskrbeli bomo za vse varnostne ukrepe, zato bo vaš osebni prevzem varen in z minimalnim stikom.


Vračilo izdelkov - pravica do odstopa od nakupa

Kupec lahko v 14 dneh od dneva prejema oziroma prevzema naročenega blaga na spletni strani www.fashiongroup.si v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), odstopi od pogodbe. Za odstop od pogodbe je potrebna pisna izjava kupca, naslovljena na e-poštni naslov trgovca: info@fashiongroup.si ali izpolnjen obrazec "Vračilo blaga", ki je dostopen tukaj.

Kupec mora trgovcu vrniti prejeto blago nepoškodovano, nenošeno, v nespremenjeni količini, z originalno etiketo in v originalni embalaži na poštni naslov: Dameks d.o.o., Miklošičeva cesta 6, 1000 Ljubljana s priporočeno pošiljko in pripisom "Dostava v butik Max Mara". Stroške vračila blaga krije kupec. Odstop od pogodbe je pravočasen, če je izjava odposlana ali če je kupljeno blago odposlano trgovcu najkasneje v roku 14 dni od prevzema blaga. Po prejemu in pregledu blaga, vam Dameks d.o.o. znesek kupnine nakaže na vaš TRR v roku 14 dni.